Dalsze czerwcowe zmagania - odcinek 3

czwartek, 30 czerwca 2011

Przedstawiam szybką zajawkę zapowiadanej sukienki, która ma urzekający dekolt w serduszko. Sukienka szyje się powoli... ponieważ wszywanie półokrągłych "boków" wymaga dość żmudnego fastrygowania, tak aby idealnie połączyć linie szwów na obu częściach (chyba, że jest na to jakiś fajny "myk", którego nie znam).

Zgodnie z tym, co zapowiadałam wcześniej, w mojej wersji nie będzie falbanek, za to rozważam "dziubek" z tyłu (taki doszyty fragment z 1/4 okręgu na środkowym, tylnym szwie), który jest w tym modelu, tylko go nie widać ;)

Niestety końcową prezentację przedstawię dopiero w sierpniu ponieważ:
  • wszelcy fotografowie są w wakacyjnych rozjazdach, zresztą ja za moment też i obawiam się, że nie zdążę przed wyjazdem;
  • mam małą zachciewajkę na filcowe piórniki, które za moment wrzucę na bloga;
  • bawię się w "origami" i wiązanie wstążeczek i muszę je szybko skończyć, bo termin mnie goni :) ale o tym jeszcze będzie :)

Udanych wakacji wszystkim Odpoczywającym! :)

2 komentarze:

  1. No i co? Gdzie ta kiecka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiecka wpadła na czas wakacji do pudła "dokończ-mnie" :) ale właśnie wróciłam z wakacji i zabieram się do pracy :)

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 i zapraszam ponownie!
:)