"Wymianka" z Atelier ;)

wtorek, 22 listopada 2011

Prawie miesiąc (albo lepiej) minął od naszej pierwszej decyzji, że musimy zrobić wymiankę. Potem przyszło dużo pracy, nowych projektów u Ani, uczelnianych obowiązków i mojego leniuchowania ;) które jednak ostatecznie przerodziły się w wymiankę akcersoriowo - ubraniową.

Do Ani poleciał zestaw piórnik + chusteczkownik (ostatecznie podobno zaadaptowany na przechowywacz szminki i nie tylko ;-) oczywiście w moim ptasiorowym stylu :)

Poleciał prezencior! :)


W zamian za to dostałam rzecz piękną, elegancką i stanowczo na czasie! Piękną spódniczkę uszytą na wymiar, która po środku posiada metalowy suwak (na całej długości) oraz aplikacje z materiału przypominającego skórę węża. Całość wygląda (według mnie) olśniewająca i juz dziś stało się numerem 1 w mojej szafie! Uroku całości dodaje fakt, że spódnica posiada wysoki stan o którym (przy mojej figurze) mogłam tylko pomarzyć! Jestem zachwycona a razem ze mną jeszcze kilka osób, z czego jedna ma chrapkę na taką samą kieckę :) Zresztą co tu dużo pisać, zobaczcie sami! Jednocześnie zapraszam do:



Dziękuję jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo! :) Mam nadzieję, że zdjęcia choć trochę odzwierciedlają jak piękny dostałam od Ciebie prezent! :)

W całości :)

Zbliżenie na suwak!

Genialny materiał :)

I fotograf pani fotograf ;-)

15 komentarzy:

  1. Ciekawa spódnica. Ptasior też fany. Musze uszyć sobie portfel z jakimś zwierzakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty!!! Oba:) I obie jesteście cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O cholercia!:D No ekstra są te rzeczy! Jako wielka ptasia fanka wzdycham do Twoich ptasiorowatych akcesorów:) Spódnica: nie lubię takich rozwiązań z suwakiem, ale ta kiecka prezentuje się naprawdę świetnie!:) Ja z kolei z chęcią podejmę się z Tobą wymiany polegającej na tym, że obie nie będziemy narzekać na biorda, ok?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham to połączenie! :))

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś tak znacznie piękniejszego posta, że aż mi wstyd :( Ale bardzo się cieszę, że tak wspaniale udała nam się ta wymianka. Może jeszcze kiedyś? :D

    Acha, i również chciałam zacząć od Twoich wyrobów ale doszłam do wniosku, że lepiej będzie, jak będziemy miały inne ikonki w zapowiedziach :D

    Całuuuję i jeszcze raz dziękuję :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Można rzec - Mikołajkowe prezenty, fajnie a wasze dzieła jak zawsze urocze i oryginalne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent:) Kusi mnie, żeby coś sobie uszyć, ale bez manekina lub czynnej pomocy osoby drugiej to zostają mi tylko wygibasy na stołku przed lustrem lub to co praktykuje, czyli milion przymiarek i szycie na oko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalna spódnica. I jak zwykle powzdychałam do ptaśków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Machiatto: pokaż, pokaż portfel jak już uszyjesz :))

    Sistu: Dzię-ku-je-my! :)

    Joanka-z: ok! Czekam na informacje! :)

    Monika Magdalena: ano prawie Mikołajkowe;-)

    zebrapatterns: nie zazdrościć tylko pisać do Ani - raz, dwa!

    sancewicz: no ja przepraszam, że tak zaczęłam od ptasiorów. Nawet chciałam zamienić wszystko, ale okazuje się, że te ikonki powiadomień się nie odświeżają i tak czy siak by się już ptasiorstwo pierwsze pokazywało!

    spod igły: znam ten ból - zobacz moją obietnicę w ostatnim poście :) bez regulowanego manekina ani rusz - no chyba, że masz idealną (w sensie burdowym figurę! :)

    Intensywnie Kreatywna: kiedyś ta spódnica będzie warta miliony! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OK - od dziś postaram się nie marudzić, że stosunek obwodu talii do bioder stanowi u mnie przedziwną dysproporcję;) Będę znosić tą myśl w pokorze i kalając się, bez słowa narzekania będę wykonywać mrówczą pracę przerabiając wykroje z Burdy:D i Ty też nie narzekaj na figurę;D (moim zdaniem i tak nie masz na co:D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacjaa!
    ptasiory są idolami, a raczej ich "mama" ;)
    ale muszę przyznać, ze w spódnicy zakochałam się od pierwszego wejrzenia!
    Kreatywne dziewczyny górą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Joanka-z: też mi się wydaje, że nie mam na co marudzić, ale zawsze ja siadam do burdy i muszę kroić na biodrach r. 42 to mi się to nie podoba :P

    qzniawzoruikoloru: spódnicę ubóstwiam! :) i zaraz w niej śmigam na miły piątkowy wieczór! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana przeze mnie do wyróżnienia One lovely blog award:) Szczegóły u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe akcesoria a szczegulnie piórnik :-)
    FT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3 i zapraszam ponownie!
:)